fredag 28. juni 2013

PHOTOBLOG CHALLENGE
MALL DRODDEL

5 kommentarer:

  1. Wow!!! So well seen and done!!

    Wonderful, congratulations!!

    Hugs.

    SvarSlett
  2. I love it!

    Jeg elsker ditt blikk for slike vakre flater og linjer!

    Herlig Monica!

    SvarSlett
  3. Heeee....jeg må le, kult bilde og noe ved det får meg til å trekke på smilebåndet :-))
    God sommer!!
    Alt godt til deg og dine ofte veldig vittige drodlerier....I enjoy them very much :-)

    SvarSlett
  4. Trøstes min!!! så dyktig du er til å se motiver overalt. Digger linjene, men du og du bildet gir meg å litt anstrengt pust, for jeg ser hvor du har vært, ett eller annet kjøpesenter....

    God helg til deg Monica. Frifredag her, og en våkner til en grå dag med regn, pytt pytt noe kjekt må den kunne brukes til. Klem.

    SvarSlett
  5. lol, det tog en liten stund innan jag såg vad det var. :) Spännande motiv.

    SvarSlett