tirsdag 27. november 2012

NORWEGIAN WOODS DRODDEL No2



11 kommentarer:

  1. Mørk og kompakt skog. Denne ville jeg nok ikke gå inn i, men som droddel er den flott!

    SvarSlett
  2. Nydleig farger! det er dem som fester seg i mitt sinn Monica. Åsså skulle jeg ønske du kunne lært meg litt av denne droddlinga, he he trenger inspirasjon for har neimenn ikke tatt i mitt kjære Nikon på lenge lenge. Håper til helga nå om været holder :-)

    I motsetning til Maria tor jeg jeg hadde gått, nyskjærrig som jeg er, he he

    SvarSlett
  3. I like it!
    Må lære meg dette jeg også. Synes det blir veldig stilige bilder av slikt.

    Har du i tillegg lagt på en tekstur eller ser jeg støy i bildet?

    mvh Knut

    SvarSlett
  4. Tusen, tusen takk dere...
    Knut det er helt riktig det du ser,- jeg la på både et par teksturer, etter jeg også hadde lagt på mer støy, fordi det var en del støy i utgangspunktet,- har noen varianter uten alt dette også, men hadde ikke lyst denne gangen til at stammene skulle være så "glatte"...
    men synes alltid det er vanskelig å velge hvilken versjon som er best i etterkant:)

    SvarSlett
  5. Our common Agustin colleague notified me.
    coincidence that both (your and me) has wanted to uploading a photo like that at the same day. :-)
    I like your picture.
    Greetings from Barcelona.

    If you like, can see that:
    http://mon-cat.blogspot.com.es/2012/11/les-mirades-ocultes-del-bosc.html

    SvarSlett
  6. Una composición buenísima, con una gama de color espléndida, donde ofrece muchas sugerencias a la imaginación.
    Un saludo, Ángel

    SvarSlett
  7. Absolutely amazing photography. You are really talented, I love the movement and the texture too :)

    SvarSlett
  8. Wow, amazing image, simply amazing!!! Hang this on the wall of a museum :^)

    SvarSlett
  9. Very interesting ... excellent composition, these trees are incredible.

    SvarSlett
  10. OMG, it's amazing, I'm just stunned.

    SvarSlett